درحال بارگذاري...
ایمیل دوست | |
نام شما | |
ایمیل شما | |
کد مقابل را وارد نمایید | |
این صفحه برای دوست شما با موفقیت ارسال شد.
8 مرتبه مشاهده شده
مقایسه دو روش آموزشی Mobile Learning و بحث گروهی مبتنی بر راهبردهای خود تنظیمی بر تعارض کار و خانواده و خانواده کار در زنان کارمند
قاسمی، خدیجه.
- شماره راهنما:
- پديدآور: قاسمی، خدیجه.
- عنوان:مقایسه دو روش آموزشی Mobile Learning و بحث گروهی مبتنی بر راهبردهای خود تنظیمی بر تعارض کار و خانواده و خانواده کار در زنان کارمند / نگارش خدیجه قاسمی.
- محل اخذ مدرك:بیرجند :
- نام دانشگاه/پژوهشگاه:دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
- نام دانشکده:دانشکده بهداشت
- سال اخذ مدرك:1400.
- مقطع:کارشناسی ارشد
- گرایش:آموزش بهداشت و ارتقای سلامت